Η ζωή μας κάνει κύκλους…

Απλώνω το χέρι και αγγίζω κύκλους της ζωής μου … ήρθαν μπροστά μου ικετεύοντας … να τους κλείσω … πρέπει να το κάνω εγώ … με σεβασμό σε ό,τι έζησα … ευλαβικά κρατώ τις άκρες στα δάχτυλα … ματώνω … διστάζω … μια ανάσα απόφαση … πικρός αποχαιρετισμός … ρίχνω κλεφτές ματιές … σε ό,τι μου πρόσφεραν … σε ό,τι έδωσα … εύθραυστες ισορροπίες … να τους κλείσω γιατί ήρθε η ώρα … προσπαθώ να κλέψω κάτι … να το βάλω σημαία … να μου θυμίζει … είναι γεμάτοι πρόσωπα και λόγια που αγάπησα … δεν βιάζομαι …

αναπνέω αναμνήσεις …

…..

κλείνω τις άκρες …

το τέλειο σχήμα …

θρηνώ το τέλος τους …

τους αποθέτω σε μέρος κρυφό …

…..

αποτείνω δάκρυ αντάξιο …

θα είμαι πάλι εγώ …

ΠΗΓΗ: το έτερον

Σχολιάστε

